EduROM Matematyka. Gimnazjum, klasy 1, 2, 3

Dodaj recenzję:
  • 0081763
  • Producent: Young Digital Planet
  • Dostępność: Dostępne Dostępne
  • szt.
  • 199,99 zł
Nowoczesny program multimedialny do nauki matematyki dla gimnazjalistów.
Najobszerniejszy i najbogatszy na rynku edukacyjny program komputerowy do nauki matematyki w gimnazjum. Ogromny zasób wiedzy, wszechstronna analiza omawianych treści, programy narzędziowe i dodatkowe opcje czynią eduROM bezkonkurencyjnym, wygodnym i nowoczesnym narzędziem, przydatnym każdemu gimnazjaliście. Niekonwencjonalne wykłady, mnóstwo doskonałych zdjęć, trójwymiarych animacji, filmów wideo oraz setki interaktywnych ćwiczeń sprawią, że niezbędna wiedza jest przyswajana niezwykle szybko i efektywnie.

Filmy wideo i animacje: 
Treści edukacyjne zilustrowane są licznymi filmami wideo i trójwymiarowymi prezentacjami, które ułatwiają zrozumienie poszczególnych zagadnień. 
Filmy wideo i prezentacje multimedialne pomagają umieścić abstrakcyjne zadania w realistycznym kontekście, znacznie ułatwiając w ten sposób zrozumienie matematyki.

Specjalne programy narzędziowe do nauki matematyki sprzyjają szybkiemu zapamiętywaniu przekazywanych wiadomości oraz ich systematyzacji:

- Kalkulator – narzędzie umożliwiające, w zależności od klasy, wykonywanie takich działań matematycznych, jak: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, potęgowanie, pierwiastkowanie i obliczanie procentów oraz sprawdzenie odwrotności liczby i wykorzystywanie w zadaniach wartości liczby ? (klasa 1, klasa 2 i klasa 3) 
- Definicje – kilkadziesiąt definicji matematycznych, które można odsłuchać, samodzielne nagrać i odtworzyć we własnym wykonaniu (klasa 2 i klasa 3) 
- Twierdzenia – zbiór najważniejszych twierdzeń matematycznych (klasa 2 i klasa 3) 
- Biogramy – zestaw niekonwencjonalnie ujętych i opatrzonych ilustracjami biogramów słynnych matematyków, zawierających fakty z życia naukowców pomijane zazwyczaj w opisach encyklopedycznych (klasa 1).

Zawartość programu:

- Zapamiętaj – wykaz najważniejszych wiadomości, które należy zapamiętać z danej lekcji 
- Notatki – elektroniczny zeszyt, umożliwiający sporządzanie własnych notatek 
- Szukaj – narzędzie ułatwiające wyszukiwanie informacji według kategorii i słów kluczowych 
- Zakładki – narzędzie umożliwiające zachowanie w pamięci komputera najważniejszych lub najciekawszych stron w programie 
- ponad 1000 zagadnień 
- kilkadziesiąt filmów i animacji 
- 214 nagrań 
- 1002 interaktywne ćwiczenia 
- 24 testy sprawdzające 
- ponad 2000 multimedialnych stron.

Program zdobył nagrody, m.in.:

- Nagroda EuroPrix 2002 Quality Seal (Znak Jakości EuroPrix 2002) przyznana eduROMom przez Komisję Europejską ze względu na „jakość i zrozumienie treści, łatwość użytkowania, estetykę wykonania i technologię” 

- Nagroda Innovation in Learning 2003 przyznana eduROMom przez jury największych na świecie Targów Książki Dziecięcej w Bolonii za „najbardziej innowacyjny produkt edukacyjny” 

- Nagroda Edukacja XXI przyznana przez Kapitułę 12. Targów Książki Edukacyjnej Edukacja XXI 

- Tytuł Produkt Roku 2002 przyznany przez miesięcznik PC World Komputer.


Wymagania techniczne:

Dla systemów Windows 98/ME:

• procesor 200 MHz
• 64 MB pamięci operacyjnej

Dla systemów operacyjnych Windows 2000/XP/Vista/Windows 7:

• procesor 500 MHz ( zalecane 1 GHz)
• 256 MB pamięci operacyjnej

Pozostałe parametry:

• Internet Explorer 5.0 lub wyższy
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• napęd CD-ROM
• mysz
• modem 14400 BPS lub stałe łącze (w przypadku korzystania z Internetu)

Grupa produktowa: Multimedia edukacyjne