Ortograficzna Bitwa gra edukacyjna

  • Dodaj recenzję:
  • 5403890
  • Producent: Trefl
  • Dostępność: Dostępne Dostępne
  • szt.
  • 64,99 zł

Gra uczy zasad ortografii poprzez przygodę i fascynującą zabawę. Dwustronna plansza i kilka wariantów rozgrywki umożliwiają wybór opcji najbardziej dostosowanej do wieku i stopnia wiedzy graczy.

Hałas i wrzawa rozgorzały o brzasku, kiedy rycerze ze skłóconych królestw ruszyli ochoczo do walki. Czy odważysz się przenieść na nieznane ziemie kilkunastu królestw, by zmierzyć się z przeciwnikami i najtrudniejszymi polskimi wyrazami? Podbijaj okoliczne królestwa i uważaj na innych śmiałków. Jeżeli wkroczysz na ich teren, musisz być gotowy na ortograficzną bitwę! Ten, kto będzie najdzielniejszy w tej niesamowitej przeprawie i zdobędzie najwięcej państw – zostanie zwycięzcą.

Gracze przemierzą Wielkie Stepy Samohackie, Krainę Byków Dyktandzkich, będą podróżować do Dyktandii Centralej aż po Wybrzeże Ózamknięcie, by zmierzyć się z przeciwnikami i ortograficznymi wyzwaniami. Zadaniem w tej rozgrywce jest podbicie jak największej liczby państw na jednej z dwóch ortograficznych map – żeby tego dokonać, trzeba właściwie użyć niecodziennej broni - liter „ch”, „h”, „u”, „ó”, „ż”, i „rz”. Uważaj, bo po drodze może dojść do starcia z przeciwnikami, a wtedy ortograficzna bitwa rozpęta się na dobre! Podbijaj królestwa i oznaczaj je swoimi żetonami jak najszybciej, bo klepsydra odmierza czas nieubłaganie!

Gra uczy zasad ortografii poprzez przygodę i fascynującą zabawę. Dwustronna plansza i kilka wariantów rozgrywki umożliwiają wybór opcji najbardziej dostosowanej do wieku i stopnia wiedzy graczy.

Dwustronna plansza z piękną grafiką, wykonana z wytrzymałego płótnowanego papieru pokrytego ekologicznymi farbami, zadowoli nawet najbardziej wytrawnych graczy.

Zawartość:

  • dwustronna plansza z dwoma poziomami trudności,
  • 110 kart z pytaniami,
  • 36 żetonów z odpowiedziami,
  • dyspenser,
  • 186 kolorowych żetonów graczy,
  • klepsydra,
  • instrukcja.

Gra przeznaczona dla 2 do 6 graczy w wieku od 7 lat.

Grupa produktowa: Gry edukacyjne, Pomoce dydaktyczne