Iron Gang dodatek do gry Neuroshima HEX (edycja 3.0)

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 0411866
  • Producent: Portal Games
  • Dostępność: Dostępne Dostępne
  • szt.
  • 59,99 zł
  • Iron Gang stanowi dodatek do podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0)
  • Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze
  • Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci
  • Ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę
  • Polskie wydanie gry

Historia gry:

Banda agresywnych rycerzy szos. Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie. Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce. W Twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.


Zasady armii Iron Gang:

Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii. Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?


Łańcuchy na motorach:

Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.


Łańcuchy i sieci:

Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie. Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.


Reakcja łańcuchowa:

Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.


Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów Iron Gang
  • 4 znaczniki Ran
  • 2 znaczniki Iron Gang
  • 2 znaczniki Sieci dystansowej
  • zapasowy żeton
  • 1 instrukcja


Specyfikacja dodatku Neuroshima HEX: Iron Gang

liczba osób 2 - 4 osób
wiek od 10 lat
czas gry około 30 minut
waga 0,30 kg
wydanie polskie

Grupa produktowa: Gry strategiczne


🚚Dostawa Kurierem DPD kosztuje 14,99 zł

🎁Dostawa jest darmowa dla zamówień o wartości od 500 zł

🕒Dostępny jest odroczony termin płatności dla szkół i przedszkoli

📑Istnieje opcja wpisania różnych danych nabywcy i odbiorcy

🚀Możliwa jest pilna wysyłka Faktury Vat na podany adres e-mail

🛈 Kliknij po więcej informacji dla szkół i przedszkoli...