Historia gry:
Czy wywalczycie sobie wolność? Gdy lojalne wojska króla Tarona z Nalos uporały się z inwazją Dragula, jego pojmanych sługusów wtrącono do więzienia Kulbak, skąd ucieczka jest praktycznie niemożliwa dzięki magicznie wzmocnionym murom i bezdusznym konstruktom-strażnikom. Raz do roku, podczas osobistej wizyty, król okazuje łaskę najtwardszej bandzie więźniów, która dostaje następnie szansę na wywalczenie wolności na arenie w królewskim koloseum. Grasz właśnie taką bandą, której członkowie - gnolle, koboldy, postrachy, gobliny, czy insektoidy - zostali pojmani na polu bitwy i wtrąceni do więzienia Kulbak. Ale już za sześć krótkich tygodni król Taron przybędzie z wizytą i może to właśnie Wy dostaniecie szansę, by wywalczyć sobie wolność? Tylko czy uda się Wam do tego czasu zbudować odpowiednią reputację i zasłużyć na opinię najpotężniejszej bandy za kratami?
Cel gry:
Jeżeli chcesz sobie poradzić w Lockup, musisz okazać się niezłym cwaniakiem przy rozstawianiu członków swojej bandy w poszczególnych lokacjach więzienia. Wyślij mięśniaka tam, gdzie będzie trzeba się trochę porozpychać, a tajniaka tam, gdzie wolisz nie wzbudzać podejrzeń strażników. W każdej rundzie rozgrywki ten z graczy, który wyśle najsilniejszą załogę ze swojej bandy do danej lokacji zgarnia dostępną w niej nagrodę: szansę na zdobycie surowców, fantów z przemytu lub rekrutację przydatnych dla sprawy zbirów. Tylko staraj się nie wzbudzać zbyt wielu podejrzeń strażników, bo zrobią nalot na cele i wszystko stracisz! Po sześciu rundach rozgrywki, ktokolwiek zdobył najwięcej gwiazdek reputacji, wygrywa grę!
Zawartość pudełka:
Specyfikacja gry Lockup: Opowieść ze świata Roll Player
liczba osób | 1 - 5 |
wiek | od 10 lat |
waga | 2,00 kg |
czas gry | około 45 - 90 minut |
wydanie | polskie |
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
Grupa produktowa: | Gry planszowe |