Mata podłogowa - gra w klasy
- Dodaj recenzję:
- Kod: 0413398
-
Dostępność:
Dostępne
-
- szt.
- 369,00 zł
- Zabawa i nauka w jednym
- Uczy koordynacji ruchowej
- Dobra motywacja do aktywności ruchowej w domu
Deszcz za oknem? Skończyły się pomysły na inną zabawę, a dzieci roznosi energia? Dzięki macie podłogowej zabawa w klasy będzie teraz możliwa bez żadnych ograniczeń- nawet w chłodne i brzydkie dni. Dywanik spełni rolę nie tylko edukacyjnej zabawki, ale także idealnie sprawdzi się jako ciekawy element dekoracyjny dziecięcego pokoju. Wesołe, żywe kolory, żółte słoneczko, ptaszki na tle niebieskiego nieba oraz kwiecista łąka przyciągną i zachęcą malucha do zabawy. Gra w klasy uczy koordynacji ruchowej i rozwija postrzeganie przestrzenne. Będzie to też dobra motywacja do aktywności ruchowej w domowym zaciszu. To gra, która bawi pokolenia, nauczcie również Wasze dzieci na czym polega. Świetnie nadaje się jako nietuzinkowy prezent. Zwłaszcza dla maluchów które nie znają gry w klasy. Dobra zabawa gwarantowana! Nie tylko dla dzieci ale, również dla rodziców pamiętających beztroskie czasy spędzone na podwórku. Sprawdzi się jako urozmaicenie np. urodzin lub innej imprezy dla dzieci. Mata w formie dywanika posiada antypoślizgowy spód dzięki, któremu stabilnie trzyma się podłoża minimalizując ryzyko przesunięcia i zarazem poślizgnięcia się dziecka. Mata została wykonana z przyjemnej w dotyku tkaniny, posiada estetycznie obszyte boki dzięki czemu nie strzępi się i na długo zachowuje swój kształt.
W zestawie znajdują się:
- mata w formie dywanika
- dwie wypełnione grochem poduszeczki do gry
Instrukcja do gry w klasy:
- dziecko rozpoczynające grę ( zazwyczaj najmłodsze) stara się trafić poduszeczką na kwadrat z numerem 1. Jeżeli trafi może zacząć grę
- na jednej nodze skacze po wszystkich polach po kolei od 1 do 10- na podwójnych staje w rozkroku. Wracając gracz musi zatrzymać się na polu z poduszeczką, podnieść ją i wrócić z nią na linię startu, aby spróbować zdobyć kolejne pole
- jeżeli gracz zachwieje się, postawi obie stopy na jednym polu, dotknie linii, straci swoją kolejkę na rzecz kolejnego gracza. Tak samo będzie jeśli nie trafi woreczkiem w kolejną cyfrę. Kolejną kolejkę rozpoczyna od tego pola, na którym ją stracił
- wygrywa ta osoba, która zdobędzie wszystkie pola jako pierwsza
- w grę mogą grać minimum dwie osoby, ale im więcej graczy tym gra ciekawsza
Szczegóły:
- materiał: 100% poliester, groch
- wiek: 3+
- wymiary: 199 x 67 cm
- referencja: 19402
- deklaracja zgodności: CE
Grupa produktowa: | Maty |
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.