Historia gry:
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Głównymi zaletami armii Smarta są:
Wadą jest:
Rada taktyczna:
Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
Zawartość dodatku:
Specyfikacja dodatku Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
liczba osób | 2 - 4 osób |
wiek | od 8 lat |
czas gry | około 30 minut |
waga | 0,20 kg |
wydanie | polskie |
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
Grupa produktowa: | Gry strategiczne |