Opis
Przeznaczenie SmartFloor
SmartFloor Mobile to gotowy interaktywny zestaw, zawierający niezwykłą podłogę interaktywną SmartFloor oraz statyw mobilny, pozwalający na jej bezproblemowe przemieszczanie w dowolne miejsce. Statyw umożliwia wyświetlenie obrazu wszędzie tam, gdzie nie ma możliwości zamontowania projektora - w centralnym miejscu sali gimnastycznej, na środku klasy czy świetlicy szkolnej.
Sterowanie ruchem i pisakami interaktywnymi
Większy komfort i łatwość użytkowania pozwala cieszyć się zabawą na podłodze interaktywnej SmartFloor, która oprócz standardowej reakcji na ruch, umożliwia również sterowanie za pomocą specjalnych pisaków interaktywnych. Na podłożu wyświetla się panel startowy z podglądem dostępnych pakietów, zawierających zbiór aplikacji pogrupowanych alfabetycznie.
SmartFloor doskonale sprawdzi się w:
- placówkach edukacyjnych: sale zajęciowe, świetlice, biblioteki, szkolny korytarz
- przestrzeniach publicznych: galerie handlowe, sale zabaw, restauracje, salony samochodowe
- placówkach medycznych: szpitale, sanatoria, ośrodki terapeutyczne
- instytucjach kultury: muzea, kina, domy kultury, galerie sztuki
Zestaw Mobilnej Podłogi Interaktywnej zawiera:
- 1 x Smartfloor Standard
- 1 x mobilny statyw do podłogi interaktywnej
- 1 x pilot do projektora
- 1 x pilot do Smartfloor
- 4 x pisak interaktywny krótki
- 1 x pisak interaktywny długi
- 1 x worek na akcesoria
- 1 x instrukcja obsługi
- 1 x przewód zasilający 10 m
- 1 x wybierany pakiet startowy: Przedszkole, Szkoła podstawowa, Szkoła Ponadpodstawowa, Senior
Najważniejsze cechy SmartFloor
- aż 5 rodzajów interakcji: dłoń, ruch, pisak świetlny, robot, tablet
- wybierany pakiet na start – 4 predefiniowane pakiety w zależności od grupy docelowej
- możliwość grania w 4 gry jednocześnie
- mobilny pilot jest sterowany za pomocą telefonu
- możliwość tworzenia własnych playlist
- personalizowane pakiety i szablony do tworzenia własnych gier
- automatyczna kalibracja w 10 sekund
- przewodniki do pakietów w formie pdf
- dedykowana platforma Motioncube z wbudowanym sklepem
- statyw mobilny
SmartFloor to aż 5 sposobów sterowania
- ruch
- dłoń
- specjalny pisak świetlny
- tablet
- robot interaktywny
Mobilny statyw do podłogi interaktywnej
- mobilna podstawa na kółkach z możliwością blokady
- multifunkcyjny - może służyć jako docelowe lub tymczasowe miejsce montażu
- większy komfort i łatwość użytkowania podłogi interaktywnej SmartFloor
- dostosowany do optymalnego wyświetlania obrazu
- po zamontowaniu na statywie, SmartFloor nie wymaga ponownej kalibracji
- solidna, stalowa konstrukcja
Specyfikacja podłogi interaktywnej
- szerokość podstawy: 92 cm
- długość podstawy: 45 cm
- rozmiar obrazu rzucanego z minimalnej wysokości (92 cm) - 148 cm x 111 cm
- rozmiar obrazu rzucanego z maksymalnej wysokości (167 cm) - 266 cm x 197 cm
Pakiety do wyboru
Do Podłogi Interaktywnej dołączany jest jeden pakiet. W uwagach do zamówienia prosimy o wybranie jednego z poniżej wymienionych.
1. Na start dla przedszkoli - w skład zestawu wchodzą:
- Mali Odkrywcy - 42 aplikacje ruchowe, ogólnorozwojowe i edukacyjne
- Na wesoło - 28 aplikacji ruchowych, ogólno-rozwojowych, rozrywkowych
- Kształciaki - 16 aplikacji ruchowych, edukacyjnych, rozrywkowych
- W krainie kolorów - 6 aplikacji do nauki rysowania, pisania, poznawania literek, łącznie 209 indywidualnie zaprojektowanych kart pracy oraz plansze do swobodnej pracy artystycznej
Razem: 92 aplikacje, w tym 651 indywidualnych kart pracy (interaktywnych plansz z zadaniami)
2. Na start dla szkół podstawowych - w skład zestawu wchodzą:
- Mali Odkrywcy - 42 aplikacje ruchowe, ogólnorozwojowe i edukacyjne
- Na wesoło - 28 aplikacji ruchowych, ogólno-rozwojowych, rozrywkowych
- Rusz głową - 12 aplikacji obsługiwanych pisakami, łamigłówki logiczne
- Kulkowo - 4 aplikacje obsługiwane pisakami, gry turniejowe, strategiczne
- W krainie kolorów - 6 aplikacji do nauki rysowania, pisania liter, rozwijania wyobraźni, łącznie 209 indywidualnie zaprojektowanych kart pracy, oraz plansze do swobodnej pracy artystycznej
Razem: 92 aplikacje, w tym 683 indywidualne karty pracy (interaktywne plansze z zadaniami)
3. Na start dla szkół średnich - w skład zestawu wchodzą:
- Na wesoło - 28 aplikacji ruchowych, ogólnorozwojowych, rozrywkowych
- Rusz głową - 12 aplikacji obsługiwanych pisakami, łamigłówki logiczne, pamięciowe
- Kulkowo - 4 gry turniejowe obsługiwane pisakami, strategiczne, towarzyskie
- Szachownica - 4 gry szachowe, gra w parach lub zespołach
- Bitwy logiczne - 10 gier strategicznych obsługiwanych pisakami, gry w parach
Razem: 58 aplikacji, w tym 168 interaktywnych plansz z zadaniami
4. Na start dla seniorów - w skład zestawu wchodzą:
- Na wesoło - 28 aplikacji ruchowych, ogólnorozwojowych, rozrywkowych, uniwersalnych
- Rusz głową - 12 aplikacji obsługiwanych pisakami, łamigłówki logiczne, pamięciowe
- Kulkowo - 4 gry turniejowe obsługiwane pisakami, strategiczne, towarzyskie
- Szachownica - 4 gry szachowe obsługiwane pisakami, gra w parach lub zespołach
- Pionki w akcji - 4 gry planszowe obsługiwane pisakami, dla 2-4 osób
Razem: 52 aplikacje, a w tym 162 interaktywne plansze z różnymi ćwiczeniami
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie