Szachownica - aplikacja do Smartfloor

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 0411567
  • Producent: Smart Floor
  • Dostępność: Dostępne Dostępne
  • szt.
  • 949,00 zł
  • Pakiet aplikacji do Smartfloor
  • Dla dzieci w wieku szkolnym 
  • Zawiera 4 interaktywne aplikacje
  • Uczą logicznego myślenia, ćwiczą spostrzegawczość oraz poprawiają zdolności matematyczne

Pakiet szachownica to zestaw czterech gier, które uczą logicznego myślenia, ćwiczą spostrzegawczość oraz poprawiają zdolności matematyczne. Wykaż się inteligencją i sprytem i zagraj w najbardziej królewskie gry na świecie! Oprócz klasycznych szachów i warcabów czekają na Ciebie „Skoczki” oraz „Wilk i owca”.

Jeśli jesteś dobrym strategiem lub potrafisz przewidywać ruchy przeciwnika - ten pakiet jest dla Ciebie! 

4 interaktywne aplikacje w pakiecie:

  • Skoczki: Zagraj we współczesną grę planszową dla dwóch osób na tradycyjnej warcabnicy. Celem gry jest przestawienie wszystkich swoich pionków na pozycje zajmowane na początku przez przeciwnika, czyli przeciwległe, skrajne dwie linie pól. Gracz, który pierwszy tego dokona − wygrywa.

  • Szachy: Zagraj w jedną z najpopularniejszych gier na świecie! Szachy to gra planszowa, która nie tylko uczy logicznego myślenia ale przede wszystkim wpływa na rozwój intelektualny najmłodszych. Wspomagając rozwój inteligencji emocjonalnej i umiejętności psychospołecznych, kształtuje również umiejętność krytycznego myślenia i poprawia zdolności językowe. To niezwykła gra, dzięki której matematyka stanie się prosta i przyjemna!

  • Warcaby: Każda aktywność, która wymaga od nas pracy naszego mózgu, wywiera korzystny wpływ na rozwój nas samych! Warcaby to strategiczna gra planszowa, której celem jest zbicie pionów przeciwnika. Piony poruszają się na sąsiednie pola po ukosie. Gra nie tylko uczy logicznego myślenia ale również poprawia umiejętności arytmetyczne uczniów. Stanowi świetny wstęp do nauki gry w szachy!

  • Wilk i owce: Ćwicz swoje umiejętności strategiczne i zagraj w nietypową grę o typie warcabowym. Jeden z graczy dysponuje 4 pionkami zwanymi "owcami" natomiast drugi użytkownik tylko jednym pionkiem - "wilkiem". Celem gracza-wilka jest przedostanie się na pierwszy rząd pól szachownicy. Gracz dysponujący owcami wygrywa, gdy uda mu się zablokować wilka tak, żeby nie mógł on wykonać posunięcia.

Grupa produktowa: Aplikacje na podłogi interaktywne
Pilna Faktura Vat?