Stan realizacji zamówienia

Bardzo dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie. Państwa zamówienie zostanie możliwie szybko zrealizowane. Będziemy informować na bieżąco o postępach w realizacji zamówienia. Korzystamy z następujących statusów zamówień:

Nowe
Taki status otrzymują wszystkie nowo złożone zamówienia w sklepie.

Oczekuje na przedpłatę
Taki status otrzyma Twoje zamówienie jeśli wybrana forma płatności to przedpłata. Status ten oznacza, że czekamy z realizacją Twojego zamówienia na odnotowanie wpłaty przez naszą księgowość. Otrzymasz e-mail z informację o zmianie statusu na 'W trakcie realizacji' jak tylko odnotujemy wpłatę. Dane do przelewu to OPI T. Bobrowski B. Kamiński Spółka Cywilna, ul. Grunwaldzka 10, 45-054 Opole. Numer konta: 36 1090 2138 0000 0005 5610 2086

W trakcie realizacji
Taki status otrzymują wszystkie zamówienia które właśnie realizujemy (kompletujemy towary, pakujemy, adresujemy, etc.). Otrzymasz e-mail z informacją o zmianie statusu na 'Zrealizowane' jak tylko uda nam się zamknąć i wysłać do Ciebie Twoje zamówienie.

Zrealizowane
Taki status otrzymują te zamówienia które już wysłaliśmy z naszego magazynu. Otrzymasz e-mail z informację o tym statusie. W tym e-mailu znajdziesz także informację o numerze śledzenia przesyłki. Adresy do śledzenia przesyłek to Kurier DPD https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel, Paczkomaty https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

Anulowane
Taki status otrzymują zamówienia które z jakiś przyczyn nie mogą zostać zrealizowane lub taki status otrzyma Twoje zamówienie jeśli zdecydujesz się z niego zrezygnować. Chociaż mamy nadzieję, że tego nie zrobisz.
Pomoc